Funky Lucky
Follow Dashboard
Kembar Luhan ?!
Saturday 30 November 2013 | 0Superstar (s)!


Assalamualaikum & annyeonghaseyo ! Ha ni nak cite ni . Aku tak tau lah kalau aku sorang je kot yg baru tau pasal ni . Nampak tajuk kat atas tu kan ? Yes kembar luhan twin luhan (sama lah tu xD) Tadi time bukak fb scroll punya scroll ternampak satu pic kat page exo ni . Mula-mula aku fikir tu Luhan pastu dah baca description admin page tu tulis apa ntah tak ingat tapi yang aku ingat admin tu tulis nama budak yang muka mcm Luhan tu Nancy . Mula-mula ingat kan dia perempuan alah mana tau dia tomboy kan XD Aku stalk lah twitter budak tu (dpt username tu kat pic tu ada tulis) Rupa nyer budak tu pon minat exo , fanboy exo wooo tapi dia lebih minat Tao dari Luhan . Maybe sbb bio twitter dia tulis Tao Panda *o* Budak dari jepun meh *-* Tapi betul ke dia Luhan ver Jepun ? Ke aku sorang je perasan or aku baru tau ? e.e Help me juseyoooo ~ T.T Okay sekarang cuba korang tgk pic dia . Sama kan ? x)

Tgk dia pakai baju wolf T.T I want too TT

Betul2 fanboy exo ni . Tengok tu beg pon sama dgn Luhan XD


Look ! Dia pakai baju sama dgn Luhan and name tag too T.T





Ohmaigadd ! You guys look ! Sama tak sama tak ? Aigoo aku sorang ke baru tau T.T Tsk tsk ~ Comment lah kalau korang tau pasal ni eh ? Okay thankiesh bybye annyeonghaseyo & assalamualaikum :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum & Annyeonghaseyo ! Welcome to my blog . Just write what I want . So you don't like just click Here


underlined, bold

CHANYEOLUHAN


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Yumi Zahidah

Best View at GOOGLE CHROME!