Funky Lucky
Follow Dashboard
Talam dua muka !
Monday 11 August 2014 | 0Superstar (s)!


Berhabuk sudah blog ni xD Berzaman dah tak update . Mianhae blog XD LOL

Okay first lemme explain . Talam dua muka ? Kau ni kat sini kau cakap lain bila kat sana kau cakap lagi lain serupa keling (maafkan saya XD) . Okay macam tu lah talam dua muka .

Okay serius kali ni aku rasa kesian and marah dekat my classmate . Yang kesian mangsa kalau yang marah pemangsa {(-_-)}

Aku tak tau lah masa bila lah dia ni belajar mencuri . Dah la mencuri siap tak mengaku lagi tu . Sanggup angkat sumpah al-Quran tapi tak sanggup menerima balsan dari Allah swt .

Tapi betul lah kata orang tak semua bestfriend boleh percaya even dia baik macam mana sekali pun .

Dia dah laa ambil barang paling ternilai bagi family fa .

Yang paling tak boleh bla dia kata dia curi benda tu sebab dia jeles fa ada ayah tapi dia takde . Like seriously ?! Ayah fa baru je meninggal . Sekurang-kurangnya si S ni masih ada ayah even parent dorang dah bercerai but si fa ni baru je ayah dia meninggal . Sampai hati dia buat macam tu dekat kawan aku . 

Aduh bagi aku , kau ni patut rejam sampai mati ! Menyusahkan family dia . Dorang dah lah baru kehilangan orang paling tercinta lepastu kau sanggup buat macam tu dekat family dia . Haisssssh apa laa nak jadi dengan kau ni . Pandai tapi otak letak dekat mana ntah (ー ー;) 

Andai ada mesin masa mesti best boleh undur masa kembali . Kau patut bersyukur kau ada ayah lagi even parent kau dah bercerai ni tak boleh pulak kata jeles sebab fa ada ayah . Dah terang lagi bersuluh ayah dia baru je meninggal dunia . Susah dah nak percaya orang macam ni lagi . Aku simpati dengan kau . Takpe-takpe aku still kawan dengan kau . Dengan izin Allah insyaAllah 😉














Older Post
The Disclaimer


Assalamualaikum & Annyeonghaseyo ! Welcome to my blog . Just write what I want . So you don't like just click Here


underlined, bold

CHANYEOLUHAN


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Yumi Zahidah

Best View at GOOGLE CHROME!